سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه های اجتماعی

نظر

در هر ثانیه در اینترنت چه اتفاقی در جریان است؟

 

همه ما می‌دانیم که اینترنت یک جای بسیار شلوغ است، اما دقیقاً چقدر شلوغ است؟ شما برای خواندن این پاراگراف حداقل به چند ثانیه وقت نیاز دارید، جالب است بدانید که در یکی از این ثانیه‌ها، 2000 تماس از طریق اسکایپ برقرار می‌شود و اعضای اینستاگرام 700 تصویر را که از لحظات خود به ثبت رسانده‌اند در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند! و این تازه شروع ماجراست. اِریک برَنتنر در وب‌سایت مادربورد گزارش جالبی را در خصوص رشد سریع فضای وب و همگانی شدن آن منتشر کرده است. وی گزارش داده که هم اکنون اینترنت 3?4 میلیارد کاربر دارد و این یعنی 46?1 درصد جمعیت جهان آنلاین بوده و به اینترنت دسترسی دارند، او گفت که درصد بالایی از استفاده کنندگان اینترنت را افراد جوان بالغ تشکیل می‌دهند و در طول یک هفته، به طور میانگین 27 ساعت آنلاین هستند.

 


وب‌سایت internet live stats تعداد وب‌سایت‌های آنلاین موجود را کمی بیش از یک میلیارد اعلام کرده‌است. همچنین تعداد کاربران آنلاین فیس‌بوک را نزدیک به 1?7 میلیارد نفر نشان می‌دهد. این وب‌سایت اطلاعات مورد نیاز خود را از 250 منبع مختلف جمع‌آوری کرده و با استفاده از الگوریتمی شخصی‌سازی شده درباره رویداد‌های آنلاین اینترنت حدس‌هایی آگاهانه می‌زند.

دور از انتظار نیست که تمامی ارقامی که روی صفحه این وب‌سایت نمایش داده می‌شوند، درحال تغییر و افزایشند.

برخی از شرکت‌ها مانند نتفلیکس خود آمارشان را منتشر می‌کنند. این شرکت می‌گوید کاربرانش روزانه 125 میلیون ساعت فیلم و نمایش تماشا می‌کنند، در نتیجه در هر ثانیه 1447 ساعت برنامه در نتفلیکس نمایش داده می‌شود.