سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه های اجتماعی

نظر

برای پوشاندن جای جوش کدام بهتر است: کرم پودر یا کانسیلر؟

 

 

کرم پودر چیست؟  

کرم پودر صورت یک محصول آرایشی است که برای استفاده در عملکردهای مختلف ، به طور معمول برای زیبایی صورت و پوشاندن لک هایروی صورت و در اولین مرحله آرایش برای روشن شدن پوست و پنهان کردن خطوط صورت استفاده می شود و در واقع پایه ی آرایش صورت است که بیشترین میزان استفاده را در بین لوازم آرایش دارد. 

کرم پودر انواع مختلفی دارند که انواع سبک تر آنها برای استفاده روزانه است که پس از مرطوب کننده روی پوست مالیده می شود و تا حدودی آکنه ها و لکه های پوست را می پوشاند . کرم های با پوشش بالاتر بیشتر برای مهمانی ها استفاده می شوند چرا که استفاده مداوم از آنها موجب آسیب رساندن به پوست می شود.

 

کانسیلر چیست؟

کانسیلر یا تصحیح کننده رنگ ، یک نوعکرم پودر است که برای پوشاندن سیاهی حلقه ها ، لکه های پیری ، منافذ بزرگ پوست و سایر لکه های کوچک قابل مشاهده روی پوست استفاده می شود. شبیه فونداسیون است اما ضخیم تر است و برای مخلوط کردن رنگدانه های مختلف برای یک دست ساختن نقص با رنگ پوست اطراف آن استفاده می شود.

از این کرم و فونداسیون معمولاً برای ایجاد یکنواختی در رنگ پوست استفاده می شود. این دو نوع کرم آرایشی از این نظر متفاوت هستند که مواد کانسیلر رنگدانه بیشتری دارند ، اگرچه هر دو در طیف وسیعی از رنگ های مختلف موجود هستند. ازماده آرایشی می توان به تنهایی یا با فونداسیون استفاده کرد. از مایع تا پودر به اشکال مختلف وجود دارد. این ماده برای پوشاندن تغییر رنگ جدی پوست مانند لکه های بعد زایمان ، زخم و آکنه استفاده می شود.

 

کرم پودر 

این کرم ها در انواع سایه ها موجود است. هنگام انتخاب آنها ، افراد تمایل دارند یک یا دو سایه روشن تر از رنگ پوست خود انتخاب کنند تا لکه ها و سیاهی تیرگی خود را در زیر چشم بهتر پنهان کنند. برخی از رنگ ها به نظر می رسد مانند رنگ پوست طبیعی هستند ، در حالی که برخی دیگر برای از بین بردن رنگ نوع خاصی از لکه ها هستند. انواعی از آنها با ته رنگ زرد برای پنهان کردن سیاهی حلقه های زیر چشم استفاده می شود. سبز و آبی می توانند لکه های قرمز روی پوست را خنثی کنند ، مانند مواردی که در اثر جوش ، جای سوختگی ایجاد می شوند. رنگ مایل به بنفش آن می تواند چهره های تیره را روشن تر نشان دهد.

وقتی صحبت از استفاده از کانسیلر می شود ، محصولات متنوعی برای مصارف مختلف وجود دارد که می تواند برای پنهان کردن لکه ها ، حلقه های تیره دور چشم ، برجسته سازی و یک دست شدن رنگ پوست عمل کند.

کانسیلرهای دارای رنگدانه غنی: این نوع از آنها معمولاً حاوی مواد ضد آکنه هستند ، زیرا به پوشش کمک می کنند تا باعث بهبودی پوست نیز می شوند.

نوع برجسته کننده آن :‌ اخیرا استفاده از این کرم ها برای برجسته سازی به یکی از روش های محبوب آرایش تبدیل شده است .با استفاده از این کرم یک تا دو سایه روشن تر از رنگ پوست خود می توانید به قسمت هایی از چهره حالت برجستگی بدهید.